.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم مثل گذشته به اصلاح‌طلبان جواب منفي مي‌دهند
نماينده مردم بابل در مجلس گفت: با استقبالي كه از سفرهاي استاني رئيس جمهوري به عمل آمده، مردم مثل دوره گذشته به اصلاح‌طلبان جواب منفي داده و به احمدي‌نژاد راي مي‌دهند...
مردم مثل گذشته به اصلاح‌طلبان جواب منفي مي‌دهند

نماينده مردم بابل در مجلس گفت: با استقبالي كه از سفرهاي استاني رئيس جمهوري به عمل آمده، مردم مثل دوره گذشته به اصلاح‌طلبان جواب منفي داده و به احمدي‌نژاد راي مي‌دهند.

علي كريمي در گفتگو با خبرنگار شمال‌نيوز در ساري، با اشاره به در پيش روبودن انتخابات رياست جمهوري، افزود: جريان اصولگرا به صورت اجماع روي گزينه احمدي‌نژاد اتفاق نظر دارند و تاكنون از اين جريان كسي كانديدا نشده است.

وي افزود: جامعه اسلامي فرهنگيان نيز ضمن حمايت از احمدي‌نژاد وي را بهترين گزينه براي احراز پست رياست جمهوري مي‌داند.

كريمي خاطرنشان كرد: تا قبل از برگزاري انتخابات، رياست جمهوري براي بازديد سه پروژه مهم مازندران به اين استان سفر مي‌كند.

وي اضافه كرد: احمدي‌نژاد در سومين سفر استاني خود براي بازديد و پيگيري روند اجرايي پروژه سد البرز، شركت خودروسازي بابل و كشتارگاه صنعتي طبرستان تا قبل از برگزاري انتخابات به مازندران سفر مي‌كند.

كريمي با اشاره به اينكه رياست جمهوري به شدت پيگير ساخت شركت خودروسازي در بابل است، تصريح كرد: با توجه به مخالفت‌هاي فراوان هم اينك پيمانكاران در حال خاكبرداري و انجام كارهاي اوليه هستند.

محمود احمدي - خبرنگار شمال نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دادمان 23 اسفند 1387
خداکنه مثل 2خرداد حال خاتمی رو نگیرن.
احسان 23 اسفند 1387
آقای کریمی لااقل با خودتان رو راست باشید . استقبال از احمدی نژاد را چگونه با بمباران تبلیغی صدا وسیما توجیه می کنید ؟ تعطیلی مدارس و اتوبوسهای شهرداری و کرایه ای حامل بچه مدرسه ایها را چگونه توجیه می کنید ؟ تمام پادگانها را بسیج و سربازان را به خیابانها کشاندن را چگونه توجیه می فرمایید ؟ با بخشنامه ادارات را نیمه تعطیل و نیروهای شرکتی را به زور تهدید به راهپیمایی بردن چگونه توجیه میفرمایید ؟ تمام پایگاههای بسیج را سازماندهی کردن و از بیت المال خرج کردن را چگونه توجیه میفرمایید ؟ چرا رییس جمهور عزیزتان در یک روز تعطیل به سفر نمی رود تا استقبال خود جوش را بیازماید ؟ از کیسه صندوق ذخیره ارزی گرفتن و همانند خلفای سلطتنی گذشته صدقه دادن را چگونه توجیه می کنید ؟ 200 تا 300 هزار تومان به هیأت های مذهبی دادن و آنهارا به راهپیمایی کشاندن را چگونه توجیه می فرمایید ؟
نه برادر اینگونه مردم را فریب دادن و اینگونه تحلیل کردن از لمپنهای سیاسی بر می آید .
نا شناس 24 اسفند 1387
آقای کریمی نمایندگان مجلس چرا به لایحه هدفمند کردن یارانه های دولت اصوالگرا جواب منفی دادند ؟؟؟؟!!! مگر نمی دانید که منفی در منفی ، مثبت می شود ....شما اگر می توانید منفی خود را مثبت کنید .....
نا شناس 24 اسفند 1387
خودرو سازی در آن مکان هیچ توجیهی ندارد.قرار شد برای دسترسی به محل خودروسازی(روستای رجه بابل) خط ویژه راه آهن از شیرگاه با رجه کشیده شود به چه قیمتی؟چرا کارخانه را نزدیک راههای اصلی نساختند که مجبور به اینهمه هزینه از جیب پر پول ملت مستضعف نشوند؟ فقط بنا به ملاحظات سیاسی اینکار راکردند.
محمديان 25 اسفند 1387
آقاي كريمي شما بهتر است به انتقادات آقاي بوداغي مديركل پست مازندران از خود شما رو حل كنيد
نا شناس 25 اسفند 1387
اطمینان شما به خودتون از اتهاماتی که به رقبا می زنیند معلومه
نا شناس 26 اسفند 1387
در پاسخ به نماینده محترم بابل باید گفت منصفانه استقبال مردم سه استان از آقای خاتمی و احمدی نژاد را مقایسه کنید. در استقبال از خاتمی هیچ مدرسه ای را تعطیل نکرده بودند تا دانش آموزان را برای استقبال بیاورند. خیل انبوهی از جمعیت به این دلیل نیامده بودند تا نامه ای برای گرفتن وام ، کمک بلاعوض یا کسب شغلی برای خود یا فرزندانشان تقدیم خاتمی کنند. مردم فقط و فقط به عشق سید آمده بودند علیرغم تمام نا مهرابانی ها علیه سید. برخی کارکنان دولتی نیز چه بسا از ترس اینکه در اداره مورد غضب قرار گیرند نیامدند. انصاف دهید استقبال از چه کسی با شکوه تر و فقط به عشق مهمانشان بوده است؟ رئیس جمهور قبلی یا رئیس جمهور فعلی؟ ظاهرا ننماینده بابل فرصت نکردند اخبار مربوط به استقبال کم نظیر مردم را از آقای خاتمی پیگیری کنند. شاید این نوشته فرصتی برای ایشان ایجاد کند تا در اظهار نظر های بعدی جانب انصاف و عدالت را رعایت کنند. لطفا به عنوان یک رسانه خبری شجاعت پخش این اظهار نظر را داشته باشید
نا شناس 27 اسفند 1387
مگه این آقا مدرک دکتری نداشت؟سابق توی تبلیغات عنوان میکرد نکنه اون هم هاوایی و آکسفورد بوده؟یکی پیگیری کنه
توانا 27 اسفند 1387
روزی که آقای احمدی نژاد به ساری آمده بود و وارد ورزشگاه شهید متقی شد موج جمعیت استقبال از ایشان از 250 نفر تجاوز نکرد . درست نوشتم 250 نفر . با دستور قاطع ایشان و امر آقای شفقت و اطاعت آقای فاضلی ریاست سازمان آموزش و پرورش برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر با هماهنگی شهرداری ، کلیه مدارس بچه مدرسه ایها را از جلو مدرسه سوار وآنها را به ورزشگاه بردند تا برای رییس جمهور محبوب کف و سوت بزنند و تا سازمان بانگ و رنگ بتواند در پوشش خبری اش دل امثال کریمی فیروزجاییها را بفریبد . نه برادر اینگونه نیست که می فرمایید .
علی 27 اسفند 1387
برادر عزیز چرا تلاش میکنی مدیران متخلف استانی را در مسند خودشان ابقا کنی ؟؟ چون همشهری شما هستند؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.